64 wpisów / 0 nowych
Ostatni wpis
gość (anonim)
Obrazek użytkownika gość
AirHelp - korzystał ktoś z ich usług ?
Załatwiają wszelkie formalnośći za nas z linią lotnicza w kwesti odszkodowania za lot. Biorą za to 25% sumy odszkodowania. Korzystal ktoś? Może warto zapłacić ten % i niech sie użereją za nas Dominik
gość (anonim)
Obrazek użytkownika gość
Albo jesteś kompletnym

Albo jesteś kompletnym leniem, albo "sierotą"...
Poszukaj w necie (albo odpal komuś % , by to zrobił za ciebie) - masz mnóstwo stron z informacją, jak "walczyc" o odszkodowanie

gość (anonim)
Obrazek użytkownika gość
ZDECYDOWANIE ODRADZAM FIRME

ZDECYDOWANIE ODRADZAM FIRME AIRHELP. ODSZKODOWANIE ZAŁATWIA, ALE PÓŹNIEJ JEST DUUUŻY PROBLEM Z ODZYSKANIEM TWOJEGO ODSZKODOWANIA OD NICH. ZROBIĄ WSZYSTKO ŻEBY U NICH PIENIĄDZE BYŁY JAK NAJDŁUŻEJ I STRACISZ WIELE CZASU ABY JE OD NICH OTRZYMAĆ I NA POMOC OD NICH TO JUZ ABSOLUTNIE NIE LICZ.

Obrazek użytkownika dominicus
Offline
Ostatnio był(a): 2 mies 2 tyg temu
Dołączył: wtorek, Wrzesień 23, 2014 - 16:15
25% to bardzo wysoka

25% to bardzo wysoka prowizja. Taniej wyjdzie pójść do zwykłej kancelarii. Często linie odpuszczają, jeśli na dzień dobry widzą, ze po drugiej stronie jest adwokat lub radca.

gość (anonim)
Obrazek użytkownika gość
Tragedia. Nic nie odzyskali

Tragedia. Nic nie odzyskali przynajmniej z tego co mi wiadomo.
Wysyłają mi już ponad 7 miesięcy durnego @ ze prawnicy pracują nad moja sprawa. Tylko ze te wszystkie wiadomości to nic innego jak spam który przychodzi ci o 3 w nocy (fajne maja godziny pracy co?

gość (anonim)
Obrazek użytkownika gość
to nie spam tylko firma jest

to nie spam tylko firma jest z hong kongu !

gość (anonim)
Obrazek użytkownika gość
Nie wiem skąd te negatywne

Nie wiem skąd te negatywne komentarze - ja zgłosiłem sprawę we wrześniu - fakt dawno i trwało to do teraz czyli do maja.
Dzisiaj dostałem kaskę na konto - 675 EUR - za opóźniony lot 1 dzień w sierpniu 2014 roku i to dotyczyło EuroLotu - czyli już bankruta a jednak udało się firmie AIRHELP odzyskać kaskę.
Ja jestem zadowolony z obsługi - jeżeli wysyłałem maila to w ciągu 1 dnia miałem zawsze odpowiedź z polskiego biura.

gość (anonim)
Obrazek użytkownika gość
Ja próbowałam sama odzyskać

Ja próbowałam sama odzyskać odszkodowanie przez urząd lotnictwa cywilnego - zero rezultatu. Potem czytałam różne opinie (w tym te z tego forum), robiłam porównanie kancelarii, firm windykacyjnych - każda firma kasuje podobną prowizję. Finalnie wybrałam airhelp, choć miałam duże obawy czy to w ogóle przyniesie jakiś skutek. I ku memu wielkiemu zdziwieniu, kilka miesięcy po złożeniu wniosku dostałam kasę na konto! zero problemów, szybko, sprawnie. Nie mogę nic złego powiedzieć.

Bela (anonim)
Obrazek użytkownika gość
duzy procent bierze ta firma

duzy procent bierze ta firma airhelp???

Ola669988 (anonim)
Obrazek użytkownika gość
A dlugo to trwalo ? od czasu

A dlugo to trwalo ? od czasu zlożenia wniosku do otrzymania pieniędzy?

DW
Obrazek użytkownika DW
Offline
Ostatnio był(a): 5 h 59 min temu
Dołączył: czwartek, luty 21, 2013 - 19:00
@Bela - parę postów powyżej

@Bela - parę postów powyżej uzytkownik napisał (i to dwukrotnie!) ile wynosi prowizja, więc nie zawracaj gitary jeżeli nawet nie chce ci się przeglądnąć tak krótkiego wątku. 

@Ola i inni - nie oczekujcie żadnej odpowiedzi od anonimów, którzy piszą na zlecenie firmy lub jej konkurencji.

Wściekła (anonim)
Obrazek użytkownika gość
AIRHELP - ja nie POLECAM. Juz

AIRHELP - ja nie POLECAM. Juz trzy lata prowadzą moją sprawę i winia opieszałość sądów. A może prawda jest inna, nie masz nad nimi żadnej kontroli.

 

Obrazek użytkownika -mrk
Offline
Ostatnio był(a): 1 dz 13 h temu
Dołączył: wtorek, Styczeń 31, 2017 - 15:14
Składałem samodzielnie

Składałem samodzielnie wniosek o odszkodowanie z Ryanaira, oddali w przeciągu dwóch tygodni. Bardzo skomplikowane to to nie jest.

kinhha (anonim)
Obrazek użytkownika gość
Witam, a czy mógłbyś

Witam, a czy mógłbyś udostępnić wzó takiego wniosku

DW
Obrazek użytkownika DW
Offline
Ostatnio był(a): 5 h 59 min temu
Dołączył: czwartek, luty 21, 2013 - 19:00
Proszę bardzo:
kinhha (anonim)
Obrazek użytkownika gość
dzięki :)

dzięki :)

Obrazek użytkownika mateusz57
Offline
Ostatnio był(a): 3 lata 6 dni temu
Dołączył: niedziela, luty 12, 2017 - 12:04
ja korzystam i są bardzo

ja korzystam i są bardzo super

 

 

Zawiedziona (anonim)
Obrazek użytkownika gość
Prowadzą mi sprawę i nie

Prowadzą mi sprawę i nie jestem zadowolona. Dobrze radzę szukajcie innej firmy albo załatwiajcie sami. NIE POLECAM ABSOLUTNIE !!!

Anno (anonim)
Obrazek użytkownika gość
@ wściekła- To niesamowite co

@ wściekła- To niesamowite co piszesz, ze firma zajęła sie Twoja sprawą ponad rok przed jej wpisem do KRS- szacun, fajnie mieć takich znajomych z zagranicy, pozdrawiam . 

KAMILw85 (anonim)
Obrazek użytkownika gość
Orientujesz się czy można

Orientujesz się czy można zdobyć odszkodwanie mimo zwrotu kasy za bilet?

Kasia P (anonim)
Obrazek użytkownika gość
Zglosiłam się do nich w

Zglosiłam się do nich w grudniu 2016 i w kwietniu przyszly pieniadze za lot opóźniony 24 h. Polecam, bo mimo że biorą prowizję, to dla zapracowanych (albo leniwych) jest to dobra opcja.  

Justyna123 (anonim)
Obrazek użytkownika gość
Czekam 11 miesięcy na wypłatę

Czekam 11 miesięcy na wypłatę odszkodowania.. firma Air help unika już kontaktu... Small Planet miało zapłacić po 90 dniach a minęło ponad 120 niestety podobno nie wysłali pieniędzy... tak twierdzi Air help, jeżeli nawet wysłali to nie mam na to żadnego dowodu, czy tak jak pisał pan powyżej przetrzymują pieniądze na swoim koncie czy nie. Jednak w mojej sprawie pomoc jakby się zakończyła z ich strony. Teraz tylko czekam na oficjalną informację od Small Planet czy doszło do wypłaty odszkodowania czy nie... Jedyne co pozostaje to jednak składanie reklamacji bezpośrednio bez jakiegokolwiek udziału firm które się tym zjamują.... 

happypani (anonim)
Obrazek użytkownika gość
Pewnie czas oczekiwania na

Pewnie czas oczekiwania na wynik zależy od sprawy i linii lotniczej. Ja ogólnie nie mogę złego słowa na tą firmę napisać. Jakiś czas temu miałam lecieć Ryanairem z Bari do Rzymu, następnie Rzym-Gdańsk tą samą linią, pomiędzy tymi lotami miałam mieć 5 godzinny czas oczekiwania na lotnisku w Rzymie. Latałam tak już wiele razy i nigdy nic złego mi się nie przytrafiło, loty na czas (zawsze latałam Wizzairem lun Ryanairem). Tego dnia niestety było inaczej. Pierwszy lot miał 4 godzinne opóźnienie juz na starcie więc oczywiste było to, że na ten drugi lot już nie zdążę. Zrezygnowałam z lotu i skierowałam się do okienka Ryanaira tak jak mi poleciła jakaś pani z obsługi. Do okienka ogromna kolejka pełna niezadowolonych pasażerów. Pan z Ryanaira poinformował mnie, że niestety nie ma dla mnie innych lotów, że on niczego nie może załatwić i żeby dzwonić na call centre. Tak też zrobiłam, dowiedziałam się, że nie ma innych lotów i że mogę otrzymać zwrot za bilet oprócz tego nic nie załatwiłam oraz wydałam kilkanaście euro. Już pomijając fakt, że sam bilet kosztował 20 euro a ten drugi lot, który straciłam był dużo droższy, wiadomo, linia point to point, nie mam pretensji. Złożyłam wniosek o ten zwrot, który rzeczywiście od razu otrzymałam, jednak strata finansowa była dużo większa gdyż musiałam kupić kolejne 2 loty (wszystko miało miejsce przed świętami więc ceny dużo wyższe niż normalnie). Dowiedziałam się, że oprócz tego zwrotu za bilet mogę też się ubiegać o odszkodowanie. Tak też zrobiłam, wypełniam wniosek na stronie linii, odpisali, że nic mi się nie należy bo już mi dali zwrot za bilet! Tylko nie to było tematem mojego wniosku. Poszukałam w internecie i się okazało, że wcale nie mają racji, ze oprócz zwrotu mogę mieć też rekompensatę. Nic z tego, nie udało mi się niczego załatwić bo później zaczęli się powoływać na problem techniczny. Okazało się jendak, że ten właśnie problem techniczny daje prawne podstawy, żeby te odszkodowanie uzyskać. Napisałam znowu do Ryanair (po raz 10 już chyba), przytaczając artykuły prawne itp. To mi odpowiedzieli, że bardzo im przykro z powodu mojego odwołanego loty! To po prostu jakiś absurd i ewidentne zbywanie pasażera ale co jeden szarak może zrobić, nie wygram z korporacją. Jak już o tej sprawie zapomniałam i się poddałam to przypadkiem natrafiłam na firmę Airhelp, pomyślałam, a co tam i tak pewnie nic nie otrzymam ale spróbować nie zaszkodzi. Za jakiś niedługi czas otrzymałam odpowiedź, że moja sprawa zostanie skierowana do sądu! Myślę sobie, no to teraz Ryanair zobaczy i mi wypłaci co mi się należy. Jak wielka była moja radość jak otrzymałam czek na 250 euro od Ryanaira. Airhelp zrobił to co mi się nie udało po wielu miesiącach walki z przewoźnikiem, nie wiem jak mam dziękować, 25% prowizji jest jak najbardziej uzasadnione i zapłaciłabym nawet 30. Bez interwencji tej firmy niczego bym niestety nie otrzymała i nawet już prawie zaakceptowałam fakt, że pasażer nie ma żadnych praw, nie poddawać się ludzie. Moge sobie tylko wyobrazić, że oni też tam muszą nieżle walczyć. Polecam firmę Airhelp i zachęcam was do walki o swoje prawa! Procedura wypełnienia wniosku banalnie prosta, informowali mnie o wszystkim na bieżąco a call canter zawsze gotowe pomóc, gorąco polecam!

Robertpodróżnik (anonim)
Obrazek użytkownika gość
Hej, a jak z przesyłaniem im

Hej, a jak z przesyłaniem im skanów paszportów? Tez wysyłaliście? Ja niechetnie udostępniam takie dokumenty, zwłaszcza w takiej formie, ale podobno to wymóg konieczny, bo tego żąda przewoźnik (w moim przypadku Enter Air). Z góry dziekuję za odpowiedzi.

Karola1234 (anonim)
Obrazek użytkownika gość
Tak, ja przesłałam -

Tak, ja przesłałam - dowiadywałam się dlaczego o to proszą i okzało się, że to wymóg linii lotniczej żeby takie dokumenty dołączać. Kombinują jak mogą żeby nie wypłacać pasażerom pieniędzy...

Robertpodróżnik (anonim)
Obrazek użytkownika gość
Dziękuję Karola, a chociaż

Dziękuję Karola, a chociaż udało Ci się otrzymać odszkodowanie?

oszukana (anonim)
Obrazek użytkownika gość
Ja czuję się oszukana .Sprawa

Ja czuję się oszukana .Sprawa niby wygrana pół roku temu a dziś dostałam @ że wizzar  zażądał pełnomocnictwa którego niby nie mogli dostarczyć, sprawa zamknięta.

Ka pe (anonim)
Obrazek użytkownika gość
A ja polecam. Pomimo tylu

A ja polecam. Pomimo tylu negatywnych komentarzy i początkowych wątpliwości ostatecznie zdecydowałam na skorzystanie z usług AirHelp i zaskoczyłam się pozytywnie. W prosty sposób otrzymałam odszkodowanie i z mojej strony nie kosztowało mnie to praktycznie żadnego wysiłku.

Gochaaaa (anonim)
Obrazek użytkownika gość
Jak zrealizowałaś czek od

Jak zrealizowałaś czek od Ryanaira? Ja otrzymałam czek od Ryana bez jakiejkolwiek informacji od airhelp o załatwieniu sprawy. Jak w tej sytuacji airhelp pobiera prowizje?

Eli (anonim)
Obrazek użytkownika gość
A co powiecie o CONTESTA? Też

A co powiecie o CONTESTA? Też mam problem z wyborem ?

Eli (anonim)
Obrazek użytkownika gość
A co powiecie o CONTESTA? Też

A co powiecie o CONTESTA? Też mam problem z wyborem ?

DW
Obrazek użytkownika DW
Offline
Ostatnio był(a): 5 h 59 min temu
Dołączył: czwartek, luty 21, 2013 - 19:00
Dopiero niedawno się pojawili

Dopiero niedawno się pojawili, trzeba jeszcze trochę poczekać na wiarygodne opinie.

Marta gaga (anonim)
Obrazek użytkownika gość
Czy ktoś z was starał się o

Czy ktoś z was starał się o odszkodawanie od Transavi?

 

pap (anonim)
Obrazek użytkownika gość
Airhelp pomogl mi zalatwic

Airhelp pomogl mi zalatwic odszkodowanie za moj lot. W przeciagu kilku dni wszystko bylo zalatwione. Jak najbardziej polecam, jesli chodzi o ta firme.

DW
Obrazek użytkownika DW
Offline
Ostatnio był(a): 5 h 59 min temu
Dołączył: czwartek, luty 21, 2013 - 19:00
Wspomnij jeszcze że ich

Wspomnij jeszcze że ich prowizja wynosi 35%  !!! Zwyczajne ździersto! Podczas gdy inne firmy biorą 20-25% ...

Tomek 7 (anonim)
Obrazek użytkownika gość
Jaki jest srednio czas

Jaki jest srednio czas oczekiwania na pieniadze???, dziekuje z gory i pozdrawiam.

Tomek 7 (anonim)
Obrazek użytkownika gość
Ok to dwa jak masz taka dobra

Ok to dwa jak masz taka dobra wiedze o wpisie do KRSU to o dwa ciagle za dlugo , line placa po tygodniu np.Emirates to z kad 2-3 lata ??? , nie podoba mi sie to !!

Maro666 (anonim)
Obrazek użytkownika gość
Absolutnie nie polecam. Zero

Absolutnie nie polecam. Zero efektu, zero komunikacji

Robertooo (anonim)
Obrazek użytkownika gość
Absolutnie nie wierzcie że

Absolutnie nie wierzcie że załatwiają coś w kilka dni., średni czas oczekiwania to ponad 140 dni. AirHelp na początku pobiera ok. 25%, potem jeśli sprawa trafi do sądu, pobiorą następną opłatę kolejne 25% za usługi prawne ( ciekawe ile faktycznie ich to kosztuje). Ogólnie to mam wrażenie, że łatwe sprawy o odszkodowanie są specialnie odwlekane i trafiają do sądu, aby jeszcze więcej mogli zarobić. A więc jeśli z sądem to koszt ich już sięga połowy kwoty jaka nam się należy. Jeśli chodzi o dostęp do korespondencji pomiedzy nimi a liniami lotniczymi, to totalna porażka. NIC nie możemy zobaczyć i nawet nie mamy pewności czy zaproponowali jakąś ugodę (trzeba im wierzyć na słowo). Ja czekam już 7 miesiąc. Sprawa w sądzie..... ;(

megavega (anonim)
Obrazek użytkownika gość
j.w. Czekamy już 174 dni od

j.w. Czekamy już 174 dni od złożenia wniosków. CISZA! Czy aby coś nie kręcą w tym airhelp? Dziś nikt nie odebrał telefonu!!!

 

Wściekła (anonim)
Obrazek użytkownika gość
Ludzie nie wierzcie tej

Ludzie nie wierzcie tej firmie. Są beznadziejni, nie odpisują na maile, brak kontaktu a jeżeli już jest to sprzeczne informacje i nie masz pewności czy pieniądze od linii odzyskali. Dajesz pełnomocnictwo i nie masz żadnej kontroli. NIE DAJCIE SIĘ NABRAĆ TYM OSZUSTOM I NIEUDACZNIKOM.

M. (anonim)
Obrazek użytkownika gość
Okazuje się, że moje

Okazuje się, że moje odszkodowanie zostało przez nich przywłaszczone. Wniosek niby zakończony sukcesem, a ja nie zobaczyłam ani grosza. Poza tym za odwołany lot przysługiwało mi 600 euro, a oni chcieli mi wypłacić 170 jak już  z niby 250 otrzymanych. Oszuści... Idę do adwokata i postaram się w ten sposób odzyskać od nich swoje pieniądze.

Martulka (anonim)
Obrazek użytkownika gość
Mi odwołali lot trzy minuty

Mi odwołali lot trzy minuty przed startem Rynairem. Z Birmingham do Warszawy. Czy ktoś może mi doradzić jak starać się o zwrot za bilety i odszkodowanie? Będę wdzięczna za pomoc bo to moje pierwsze takie doświadczenie.

Gosiek G (anonim)
Obrazek użytkownika gość
Sam fakt że firma ma siedzibę

Sam fakt że firma ma siedzibę w Hong Kongu już powinien dużo mówić ( w razie co szukaj sobie ich tam gdzieś....)
Ok rozumiem pobranie 25% prowizji za odszkodowanie i rozumiem ew kolejne 25% (choć to już ciut za dużo) jeśli trzeba wystąpić na drogę sądową jeśli firma lotnicza nie chce iść na ugodę...
Ale kierowanie sprawy od razu na drogę sądową bez nawet jakiejkolwiek próby nawiązania kontaktu z przewoźnikiem to już jawne naciąganie na by od klienta w razie wypłaty odszkodowania wyciągnąć jak najwięcej.....
Jak tylko dostałam maila (na drugi dzień od złożenia wniosku!) z informacją że od razu będą chcieli kierować sprawę do sądu to z miejsca złożyłam wniosek o odstąpienie od umowy.
Nowy wniosek złożyłam już w innej firmie która nawet w razie skierowania sprawy do sądu nie pobiera więcej jak 25%......

Morswin (anonim)
Obrazek użytkownika gość
Ja korzystałem, zwrot

Ja korzystałem, zwrot dostalem po ok 2tyg, łatwo było wypełnić wniosek.

Obrazek użytkownika kancelawa4gf
Offline
Ostatnio był(a): 1 rok 4 mies temu
Dołączył: wtorek, Październik 16, 2018 - 11:36
trudno stwierdzić, trzeba

trudno stwierdzić, trzeba najpierw zasięgnąć opinii np tutaj http://kancelariawasik.pl

Obrazek użytkownika kancelawa4gf
Offline
Ostatnio był(a): 1 rok 4 mies temu
Dołączył: wtorek, Październik 16, 2018 - 11:36
trudno stwierdzić, trzeba

a

GJ (anonim)
Obrazek użytkownika gość
Nie polecam po 2 miesiącach

Nie polecam po 2 miesiącach od złożenia wniosku otrzymałam odpowiedź do firmy, że z przyczyn juryzdykcyjnych będą duże problemy z uzyskaniem od przwoźnika odszkodowania. Chodziło o opóźniony lot lini Rayanair o 23 h. Na szczęście już samodzielnie złożyłam wniosek na stronie linii 29.09.2018, a 17.10.2018 otrzymałam odszkodowanie 1200,00 EUR ( za 3 pasażerów).

andrewz (anonim)
Obrazek użytkownika gość
Nie dajecie się oszukać.Nie

Nie dajecie się oszukać.Nie polecam.Sprawa wygrana w sądzie w maju 2018 a odszkodowania brak.Jedyna informacja to zmiana daty że już za 12 dni będą dobre informacje.I tak od pół roku.Na "własną rękę" szybciej.I przynajmniej komunikacja z linią lotniczą jest częstsza niż z airhelp

pawelb1435 (anonim)
Obrazek użytkownika gość
Tak jak poprzednicy wcześniej

Tak jak poprzednicy wcześniej pisali NIE polecam korzystania z usług Airhelp.
W moim przypadku opóźniony lot o prawie 8h , wniosek złożyłem jeszcze na lotnisku (czasu miałem dość sporo) tj.w lipcu 2018r. po 5 miesiącach zbywania mailami że sprawa jest w toku i proszę cierpliwie czekać ...itp.itd...w listopadzie 2018r. otrzymałem wiadomość że moje roszczenie nie kwalifikuje się do wypłaty odszkodowania!!!
Natychmiast składam wniosek na własną rękę przez internet do Rayanair - kasa na koncie po tygodniu (4os.x250euro)!
Nie mam pojęcia jak ta firma z Hong Kongu działa , ale nie ma sensu się z nimi zadawać i nie daj Boże płacić 30% za nic.
Tak na marginesie to powinien się ktoś zająć tą lichwą , bo nie dość że nie pomogą to jeszcze wmawiają , że Ci się odszkodowanie nie należy - to jest ewidentna próba wprowadzenia konsumenta w błąd i tym samym działają na korzyść przewoźnika (...a może za to właśnie dostają profity od linii lotniczych???)

Gola (anonim)
Obrazek użytkownika gość
Gosiek G jak pani zlozyla

Gosiek G jak pani zlozyla wniosek o odstapieniu umowy???

Strony

Dodaj komentarz

CAPTCHA
To pytanie sprawdza czy jesteś człowiekiem, a nie web-robotem i zapobiega wysyłaniu spamu.